reklama

Pawłowicz vs. Kaufland

Mazowsze

Paweł Świerczewski 2017-02-22 14:12:03 liczba odsłon: 6881

fot. Bartek Szumowski

Posłanka Krystyna Pawłowicz napisała skargę do UOKiK przeciwko posługiwaniu się przez niemiecką sieć sklepów Kaufland sloganami reklamowymi, sugerującymi, że jest polską marką.

reklama

Wg posłanki z naszego regionu, wskazywać tak miały zwroty, którymi posługiwał się market, typu: „nasze rodzime produkty", „nasze polskie produkty". Działania te zdaniem Krystyny Pawłowicz wprowadzały w błąd klientów, sugerując im, że kupują w polskim sklepie.

W skutek podjętych przez UOKiK działań, niemieckie przedsiębiorstwo zobowiązało się do zaniechania używania zwrotu „nasze” w odniesieniu do haseł reklamowych, wskazujących na polskie pochodzenie produktów. Jednocześnie, jak czytamy w piśmie od UOKiK, deklaracja ta nie jest równoznaczna z przyznaniem się do naruszenia przepisów. Podkreślono również, że  większość oferowanych w markecie produktów, rzeczywiście pochodzi od polskich producentów. 

Komentarze (20)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

  • najstarsze

  • najnowsze

  • popularne

Czytaj także

reklama
reklama
Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.